بررسی فروش موم ریخته گری دقیق

فروش موم ریخته گری دقیق چگونه است؟

بررسی فروش موم ریخته گری دقیق

هنر ریخته گری موم از زمان پدید آمدن هزاران سال پیش صنعتی شده و با فناوری های دیجیتالی به روز شده است؛ اما این روند هنوز با همان مرحله آغاز می شود، ایجاد یک مدل مومی. این می تواند برای ساخت قالب استفاده شود یا مستقیماً برای ریخته گری استفاده شود که منجر به از بین رفتن مدل می شود. هنگام استفاده از موم ها موارد زیادی را باید در نظر گرفت، از جمله سفتی، نقطه ذوب و مقدار آن، لذا در این جا به منظور آشنایی بیشتر با مراکز فروش موم ریخته گری دقیق لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید.

ذکر نکات حائز اهمیت در بررسی فروش موم ریخته گری دقیق

در اینجا مدل موثر موم ریخته گری دقیق آورده شده است:

  1. موم کنده کاری شده فریمن

موم فریمن بهترین گزینه برای ریختن موم است، زیرا بسیار کارآمد، تمیز و سازگار است. این موم با سختی متوسط به فروش می رسد، لذا می توانید به راحتی آن را خریداری کنید. بدون نگرانی از شکستگی ناخواسته، به راحتی از آن ها در موارد مختلف استفاده کنید.

  1. موم مجسمه سازی

این موم قرمز روشن، سفت تر و شکننده تر از انتخاب های دیگر است، یک انتخاب عالی برای ایجاد موم مذاب برای حکاکی موم از دست رفته است. نقطه ذوب پایینی دارد و با غلظت ویسکوزیته کم و جریان آسان مایع می شود. این بهترین راه برای استفاده از این موم است زیرا با وجود نام آن، مدل سازی با دست کمی چالش برانگیز است و حتی حک کردن آن نیز می تواند مشکل باشد. به منظور بررسی قیمت موم ریخته گری دقیق می توانید از کارشناسان مجرب در این حوزه کمک بخواهید.

بررسی فروش موم ریخته گری دقیق

  1. واکس ریخته گری فریس

اگر می خواهید انواع پروژه های ریخته گری را امتحان کنید، این مجموعه متنوع از قطعات موم یک انتخاب هوشمندانه است. شامل یک قطعه مربع بزرگ، هشت دایره در اندازه های مختلف، سه مستطیل نازک و دو قطعه برش زده برای ساخت حلقه است. همچنین طیف وسیعی از سختی ها و نقاط ذوب نشان داده شده است. در حالی که از موم درجه یک ساخته نشده است، اما قطعاتی که سطوح ناهماهنگ را نشان می دهند، یک روش اقتصادی برای آزمایش و آشنایی با خواص مختلف موم های مختلف هستند. اگر قصد فروش موم ریخته گری دقیق را دارید، باید از کارشناسان این حوزه کمک بخواهید.

  1. لوله های مومی

اگر برای ریخته گری به موم نیاز دارید، از این سبک دور نباشید که شامل شش لوله موم است که برای اره، برش و حکاکی آماده شده است. برای ایجاد طرح های مختلف از نوارهای ساده تا تابلوها، اشکال متنوعی دریافت می کنید، چهار لوله صاف و دو لوله گرد، از جمله یکی با سوراخ خارج از مرکز. این نوع موم سخت و مقاوم در برابر خم شدن است و برای استفاده پیچیده ترین حکاکی های شما مناسب است.

  1. مهره های آبی موم

برای ریخته گری با استفاده از تزریق موم دقیق، استفاده از این مهره های مومی را در نظر بگیرید. آنها برای پرکردن حفره های پیچیده به یک قوام بسیار سیال ذوب می شوند تا بتوانید به تولید نمونه های بسیار دقیق دست یابید. گرچه سخت هستند، اما دمای تزریق پایینی بین 155 تا 160 درجه فارنهایت دارند. به منظور بررسی قیمت موم ریخته گری دقیق لازم است آگاهی خود را در این حوزه افزایش دهید.

بررسی فرایند موم ریخته گری دقیق

فرایند ریخته گری موم یک عمل قدیمی است که حداقل 6000 سال قدمت دارد و امروزه هنوز برای تولید مجسمه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. جزئیات فرآیند از هر ریخته گری تا ریخته گری دیگر متفاوت است، اما مراحل مورد استفاده برای ریخته گری تقریبا یکسان است؛ اما با این حال قیمت موم ریخته گری دقیق کمی متغیر است.

  1. مجسمه سازی

یک هنرمند یک اثر هنری اصلی از موم، خاک رس، سنگ، چوب و غیره ایجاد می کند.

  1. ساخت

قالب از مجسمه اصلی ساخته شده است. اکثر قالب ها حداقل دو قسمتی هستند و در حین ساخت بین دو قسمت قرار می گیرد تا بتوان قالب را به طور دقیق کنار هم قرار داد. برای حفظ جزئیات دقیق سطح آثار هنری، معمولاً یک قالب داخلی ساخته شده از پلی اورتان یا لاستیک سیلیکون وجود دارد که توسط گچ سفت و سخت در خارج از قسمت قالب پشتیبانی می شود که به آن «قالب مادر» می گویند.

ریخته گری چیست

نتیجه گیری

در حین فروش موم ریخته گری دقیق بسته به جنس، به ویژه هنگام استفاده از خاک رس یا موم نرم، ممکن است آثار اصلی هنری در حین ساخت و ساخت قالب از بین بروند. اغلب قطعات از مجسمه اصلی بریده شده و جداگانه قالب بندی می شوند. به ویژه در مورد مجسمه های بزرگ، برای بازسازی فرم اصلی، به تنظیم دقیق بسیاری از قطعات قالب نیاز است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *