موم ریخته گری دقیق

موم ریخته گری دقیق (PRECISE CASTING WAX- INVESTMENT CASTING WAX – LAST WAX CASTING)

گروه تولیدی مهندسی نوین فرآیند سپاهان افتخار دارد محصول جدید خود موم ریخته گری دقیق SE-S1 را به همه تولید کنندگان ریخته گری دقیق معرفی نماید.

این موم از لحاظ کارکرد بسیار شبیه موم بلیسون انگلیس میباشد.

این موم در ۴ رنگ قرمز، صورتی، سبز و آبی طبق سفارش مشتری تولید میشود. این موم با این کیفیت عالی برای اولین بار در ایران تولید میگردد و در ساخت قطعات بسیار دقیق مهمات سازی، هوایی، پالایشگاه، نساجی، خودرو، نیروگاه و غیره کاربرد دارد.

معرفی موم ریخته گری دقیق

ریخته گری دقیق یک فرآیند تولید چند مرحله ای برای تولید قطعات پیچیده است.این فرآیند با تزریق موم به قالب برای ایجاد الگوی محصول نهایی آغاز می شود.ریخته گری دقیق که همچنین به عنوان ریخته گری موم از دست رفته شناخته می شود ، می تواند برای تولید انواع مختلف قطعات دقیق از بسیاری از آلیاژها و فلزات ، از جمله آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ ، فولاد کربنی ، برنج و برنز استفاده شود.

قطعات ساخته شده توسط این فرآیند ریخته گری در طیف وسیعی از صنایع از جمله نفت و گاز ، غذا و لبنیات ، نظامی و سلاح گرم ، هوافضا و هوانوردی و کشاورزی استفاده می شود.فرآیند ریخته گری موم از دست رفته مزایای بی شماری نسبت به سایر روشهای ریخته گری ، ماشینکاری و تولید دارد.

این فرآیند ریخته گری معمولاً در مناطقی استفاده می شود که اجزای فلزی با کیفیت بالا مورد نیاز است.ریخته گری سرمایه گذاری همچنین روشی است که به طور معمول به پردازش ثانویه زیادی مانند صیقل دادن نیاز ندارد ، زیرا سطح قطعه نهایی نسبت به سایر اشکال ریخته گری بسیار برتر است.

این فرآیند ریخته گری در کجا و چه زمانی استفاده می شود؟

کاربردهای مختلفی برای ریخته گری موم از دست رفته در صنایع مختلف وجود دارد.مدتهاست که از این تکنیک برای ریخته گری جواهرات و قطعات کوچک و همچنین مجسمه ها استفاده می شود.با این حال ، ریخته گری سرمایه گذاری در حال حاضر بخشی از زنجیره های تأمین بیشتر صنایع را تشکیل می دهد و شامل صنعت پزشکی (ایمپلنت زانو و لگن) ، صنایع خودروسازی ، راه آهن و معدن ، صنعت هوافضا و تقریباً هر روش تولید دیگری است که به قطعات دقیق فلزی نیاز دارد.

ریخته گری دقیق با موم یک فرآیند بسیار فنی است که نیاز به دانش و مهارت گسترده ای در هر مرحله از فرآیند دارد تا اجزای حاصله از صداقت و کیفیت بالایی برخوردار باشند.شرکت موم سپاهان ، خرید موم ریخته گری را برای صنعت ریخته گری دقیق انجام می دهد.لطفاً در صورت داشتن هرگونه سؤال یا تمایل به بحث در مورد نیازهای خود ، با ما تماس بگیرید.

خرید موم ریخته گری دقیق

 قیمت موم ریخته گری دقیق

فروش موم ریخته گری دقیق

ریخته گری دقیق با موم